Kategorie

Regulamin

§ 1. Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego www.twojesoczewki.pl jest firma Zakład Optyczny "Opticland" Tadeusz Kierszniowski z siedzibą w Zielonej Górze, mieszczącą się przy ul. Lisowskiego 1, tel. 683202153
2. Akceptujemy następujące formy płatności: wpłata na konto, płatności PayU, płatności za pośrednictwem Przelewy24.
3. Wpłaty prosimy kierować na konto: 64 1140 2017 0000 4802 0352 4766 Zakład Optyczny "OPTICLAND" Tadeusz Kierszniowski Lisowskiego 1 65-093 Zielona Góra,
4. Wystawiamy faktury VAT
5. W razie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt pocztą elektroniczną lub telefoniczny pod numerem telefonu 068 3202153, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.
6. Pamiętaj, że soczewki kontaktowe powinny być używane pod kontrolą specjalisty!! 

 

§ 2. Formy świadczenia sprzedaży.


1. Nasza firma pokrywa koszty przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską na terenie Polski przy wpłacie na konto kwoty powyżej 249,99 zł . Wszystkie paczki wysyłane są priorytetem.

2. W przypadku paczki zagranicznej koszty wynoszą: 70 zł na terenie Europy i 99 zł do innych krajów. Jeżeli to możliwe małe przysyłki wysyłam listami poleconymi - koszty na terenie Europy wynoszą 30 zł.

3. Każdy produkt opatrzony jest informacją o dostępności produktu - indywidualnie dla każdego typu soczewek. Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane do Zamawiającego. W sytuacjach losowych związanych z brakiem produktu w magazynie dostawcy, Właściciel Sklepu zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia lub zrezygnować tylko z pozycji która wydłuża czas realizacji zamówienia.

4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na koncie (jeśli, odpowiednio zaksięgowanie nastąpi do godz. 15.00)

6. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w zamówieniu.

7. Warunkiem koniecznym do realizacji zamowienia jest dokonanie rejestracji w systemie sklepu internetowego. Podanie numeru telefonu lub adresu email jest rowniez niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych nie będą realizowane.

8. Zamówienia co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może być anulwane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

9. Ceny w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.

10. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT, proforma lub paragon fiskalny).

11. Sklep www.twojesoczewki.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

12. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

13. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

  • wiadomością e-mail, na adres info@twojesoczewki.pl,
  • w formie pisemnej, na adres Zakład Optyczny OPTICLAND Tadeusz Kierszniowski, 65-093 Zielona Góra, ul. Lisowskiego 1

14. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z  dołączonym dowodem zakupu. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy to także opakowania. (dotyczy to tylko produktów magazynowych)

15. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 12. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

 

§ 3. Reklamacje 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
2. Koszt przesyłki reklamowanego produktu pokrywa sprzedający.
3. Reklamacji nie podlegają kolory soczewek (kolory soczewek przedstawione na zdjeciach w sklepie internetowym mogą różnić się od kolorów rzeczywistych)
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru.
5. Przesyłki reklamacyjne odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekonomiczną.
6. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu rodzaju uszkodzenia oraz adres na który mamy odesłać towar. Reklamowany lub zwracany towar prosimy przesyłać na poniższy adres:

 

               Zakład Optyczny "OPTICLAND" Tadeusz Kierszniowski

ul. Lisowskiego 1

65-093 Zielona Góra

tel. (068) 3202153


Państwa dane osobowe są wykorzystywne wyłącznie w celu realizacji zamówienia.